SUMMER VIBES

05:02


Kiedy dobry miesiąc temu kończyłam gimnazjum wydawało mi się, że te wakacje będą trwać wiecznie. Niestety lipiec minął mi strasznie szybko i wiem, że teraz też tak będzie. Pociesza mnie jednak fakt, że pod koniec sierpnia czeka mnie jeszcze podróż.
Jeśli miałabym podsumować ubiegły miesiąc to jestem naprawdę zadowolona ze wszystkiego, co udało mi się zrealizować. Bardzo miło wspominam kilkudniowy wyjazd do Gdyni oraz poprzedni weekend, który spędziłam w Poznaniu i wszystkie inne chwile spędzone z moją rodziną i przyjaciółmi. 
Dzisiaj przychodzę do Was z dużą dawką wakacyjnych zdjęć. Od dawna chciałam zrobić sesje w takim klimacie. Mam nadzieje,że efekty spodobają Wam się tak bardzo, jak mi. 



spodenki - stradivarius/ kostium kąpielowy - missguided

 

1. klik 2.klik 3. klik 4. klik


INSTAGRAM: THELUCKYOOONE


You Might Also Like

28 komentarze

  1. Fajnie, że wykorzystujesz produktywnie czas, na podróże itp., bo potem nie będziesz żałować tego czasu w roku szkolnym, a ruszysz z nową motywacją i energią.
    Super zdjęcia. :) Fajną scenerię do nich wybrałaś.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Lipiec przeleciał szybko, ale warto skupiać się na chwili, a nie ciągle myśleć "o nieee już za miesiąc do szkoły". Pozdrawiam :>
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, ze szczypawic nie było :D a tak serio piękne zdjęcia,
    obserwuje bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniusio powychodziłaś!
    Zapraszam do siebie:) -> r e y v z

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka jesteś piękna , bardzo ładne zdjęcia <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, lipiec minął zdecydowanie za szybko. Dlatego właśnie z sierpnia staram się czerpać jak najwięcej ;)
    Masz piękne włosy!

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ci w tym outficie!! Piękna buzia :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny blog, jesteś piękna, jejku nie mogę uwierzyć, że ty jesteś w moim wieku, bo na tyle nie wyglądasz! <3

    Będę zaglądać tu częściej! <3

    Zapraszam do siebie:
    amandafrankowska.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz:D Bardzo fajne zdjecia :)
    Spodenki mi sie podobają :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, masz śliczną urodę :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł na sesje :3
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz!

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Lipiec zleciał bardzo szybko. Ja również jestem bardzo zadowolona ze swoich wakacji, na pewno się nie nudziłam. Ładnie wyglądasz ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie Ci w czerwonym! :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że faza na czerwony nadal trwa haha :p Mi też wakacje bardzo szybko lecą :( Tak bardzo nie chcę wracać do szkoły, bo po prostu nienawidzę tego miejsca.
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja przez 1,5 miesiąca pracowałam w Angli i tez nie żałuje :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że wakacje wykorzystujesz w 100%. Ja również staram się robić to, co wcześniej zaplanowałam, chociaż przyznam szczerze, że czasem dopada mnie lenistwo. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. what an amazing post, like it!

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Body niczym ze słonecznego patrolu! ;) sama bym się na nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny outfit i śliczne zdjęcia! <3

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, szczerze mówiąc nadawałabyś się na fotomodelkę! :)
    Pozdrawiam,
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    zaobserwujesz jesli Ci się spodoba? Da mi to ogromną motywację ;)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne zdjęcia, masz taką wyjątkową urodę!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/06/grecja-wochy-teraz.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sesja podoba mi się bardzo! Już po zobaczeniu zdjęcia na Twoim instagramie wiedziałam, że ten post to będzie prawdziwy sztosss ;) Zawsze Ci powtarzam, że masz wyjątkową urodę, więc teraz też to powiem - masz wyjątkową urodę! Naprawdę jesteś śliczna! Mam nadzieję, żę polubiłaś liceum ;) Życzę powodzenia w szkole! Trzymaj się cieplutko!

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia ! Nie wiem czemu ale klimat bardzo kojarzy mi się z seleną gomez :D

    obserwuję :)
    Mój blog -KLIK

    OdpowiedzUsuń

Follow me

Instagram

Flickr Images